Οι κατηγορίες αποστολής μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ομαδοποίηση προϊόντων παρόμοιου τύπου και να χρησιμοποιηθούν από ορισμένες μεθόδους αποστολής. Είναι δυνατό να δημιουργηθούν διαφορετικές...
Εδώ θα βρεις πραγματάκια που πρέπει να γνωρίζεις. Ξεκίνησε διάβασμα.
Tags: Πως να δημιουργήσεις ετικέτες προϊόντων
Τι είναι οι ετικέτες προϊόντων; Οι ετικέτες προϊόντων (Tags) είναι η ομαδοποίηση προϊόντων, ανεξάρτητα από το σε ποιες κατηγορίες και υποκατηγορίες βρίσκονται. Σε αντίθεση με τις κατηγορίες, δεν...
Product categories: Πως να προσθέσεις κατηγορίες προϊόντων στο Woocommerce
Κατηγορίες προϊόντων Οι κατηγορίες προϊόντων είναι ο ιεραρχικός τρόπος κατηγοριοποίησης προϊόντων. Μπορείς να εντάξεις προϊόντα κάτω από κατηγορίες και η κάθε κατηγορία να έχει δικές της...
Τι είναι το SEO; Η πλήρης διαδικασία κατανόησης
Τι είναι το SEO Το SEO είναι ένα αρκτικόλεξο (Search Engine Optimization), που σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Είναι η πρακτική βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων σου, ώστε να φτάνουν σε...
Navigation menu: Πως να φτιάχνεις μενού πλοήγησης στο WordPress
Τι είναι το μενού πλοήγησης; Ένα μενού πλοήγησης είναι μια λίστα με συνδέσμους που οδηγούν σε σημαντικές περιοχές ενός ιστότοπου. Συνήθως παρουσιάζονται ως μια οριζόντια γραμμή συνδέσμων στην κορυφή...
Variable products: Πως να ανεβάσεις προϊόντα με επιλογές στο WooCommerce
Μεταβλητό προϊόν Κάθε προϊόν που έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά ονομάζεται μεταβλητό προϊόν. Τα μεταβλητά προϊόντα στο WooCommerce σου επιτρέπουν να προσφέρεις ένα σύνολο παραλλαγών σε ένα προϊόν,...
Simple product: Πως να προσθέσεις ένα προϊόν στο WooCommerce
Απλά βήματα για να προσθέσεις ένα απλό προϊόν (simple product) στη σελίδα σου. 1. Επέλεξε την κατηγορία «Προϊόντα», και έπειτα «Προσθήκη νέου» Συνδέσου στο λογαριασμό που διαχειρίζεσαι και επέλεξε...
Γιατί πρέπει να σταματήσεις να ξοδεύεις τα χρήματα σου σε παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ;
Συχνά πολλοί πελάτες - κυρίως μικρών επιχειρήσεων - ζητούν την συμβουλή μου σχετικά με το τι διαφήμιση και προώθηση να φτιάξουμε σε παραδοσιακά μέσα όπως πινακίδες στον δρόμο, ή φυλλάδια για να...
Γιατί η δυναμική παρουσία στο Facebook είναι απαραίτητη για οποιονδήποτε οργανισμό;
Πιστεύεις ότι δεν χρειάζεσαι το Facebook για προώθηση της εταιρείας σου; Πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν ότι λόγο της φύσεως της επιχείρησής τους, η παρουσία και η διαφήμιση στο Facebook δεν είναι...
Παρακολουθήστε εδώ το The Greek Digital show. Το show φτιάχτηκε για να επισημάνει τα πιο κλασικά λάθη που κάνουν οι επιχειρήματίες, όταν χειρίζονται τα social media της επιχείρισης τους.