fbpx

Διαχείρηση Social Media

Γίνε ενεργός στα social media, χωρίς να ασχοληθείς λεπτό.

Αξιοποίησε τα Social Media για το marketing σου

1

Ανέβασε το κύρος της επιχείρησής σου

Παρουσίασε μια επαγγελματική εικόνα , σε όσους σε ψάξουν στα social media σου.

2

Αύξησε τους επαναλαμβανόμενους πελάτες σου

Κράτησε επαφή με τους υπάρχοντες πελάτες σου για να σε θυμούνται και να αγοράσουν ξανά από εσένα.

3

Κάνε γνωστό το όνομά σου

Σε ανακαλύπτουν καθημερινά νέα άτομα που είναι ενδεχόμενοι πελάτες.

Τι βλέπει όποιος σε ψάξει τώρα στα social media;

Είναι επαγγελματική η εικόνα που βγάζεις προς τα έξω;

Πόσοι σε ακολουθούν;

Πόσα likes μαζεύεις σε κάθε post;

Σου στέλνει καινούργιος κόσμος; Σου κάνουν σχόλια και κοινοποιήσεις;

Παίρνεις πελάτες;

Για ποιον είναι;

Τι περιλαμβάνει;

Τιμές

FAQS

Δείξε πρώτα γιατί είσαι διαφορετικός

Δεν γίνεται να ξεχωρίσεις αν κοιτάς αυτά που κάνουν οι άλλοι. Για να ξεχωρίσεις, χρειάζεται να κάνεις αυτά που ΔΕΝ κάνουν οι άλλοι. Και τα κάνεις πρώτα εσύ.

Δείξε πρώτα γιατί είσαι διαφορετικός

Υπάρχουν κι άλλοι που παρέχουν ίδιες υπηρεσίες και προϊόντα με εσένα. Κάνε το ξεκάθαρο, τι διαφορετικό κάνεις;

Χτίσε σχέση διαρκείας με τους πελάτες σου

Σταμάτα να ψάχνεις κάθε μήνα για νέους πελάτες. Το πιο εύκολο κοινό σου είναι όσοι έχουν ήδη αγοράσει από εσένα. Κάνε ενέργειες για να σε θυμούνται.

Έχεις μόνο μια ευκαιρία να κάνεις καλή πρώτη εντύπωση

Τα social media είναι η διαδικτυακή βιτρίνα της επιχείρησής σου. Οι χρήστες δεν ξέρουν τη δουλειά σου. Θα σε κρίνουν από τη βιτρίνα.Κάνε τη όσο πιο ελκυστική, μπορεί να γίνει.

– Ενέπνευσε εμπιστοσύνη στους νέους πελάτες –

Απέκτησε επαγγελματική εικόνα στα social media

Eνδιαφέρον περιεχόμενο

Κέρδισε την προσοχή των χρηστών, με περιεχόμενο που του δίνουν σημασία.

Eπαγγελματικά γραφικά

Πείσε για την ποιότητα σου, ΠΡΙΝ αγοράσει ο χρήστης. Ψάρωσέ τους με εντυπωσιακά γραφικά.

Κείμενα με νόημα

Προσεγμένα κείμενα που συμβαδίζουν με το ύφος του brand. Προκάλεσε ένα συναίσθημα στον αναγνώστη.

Γιατί να ΜΗΝ διαλέξεις τα Digital Hounds να αναλάβουν τα Social Media σου…

Q

Κάνε στρατηγικές κινήσεις

Δεν αρκεί να είσαι ενεργός. Τι πιο κοινότυπο από “ενεργούς” λογαριασμούς με καθημερινές αναρτήσεις, που γεύονται την πλήρη αδιαφορία του κοινού.

Q

Μίλα στις ανάγκες του χρήστη

Εκεί που όλοι μιλούν για τον εαυτό τους, εσύ άρχισε να απευθύνεσαι στις ανάγκες των χρηστών. Θυμήσου ότι οι ανάγκες είναι που κάνουν τους ανθρώπους πρόθυμους να πληρώσουν.

Q

Εντόπισε το κοινό που ενδιαφέρεται για αυτό που προσφέρεις

Λογαριασμοί με εκατοντάδες χιλιάδες followers αδυνατούν να κλείσουν πελάτες. Δεν αρκεί να μαζεύεις followers. Πρέπει να ξέρεις να τους μεταφράζεις σε ευρώ.

Γιατί να διαλέξεις τα Digital Hounds να αναλάβουν τα Social Media σου…

R

Κάνε στρατηγικές κινήσεις

Δεν αρκεί να είσαι ενεργός. Τι πιο κοινότυπο από “ενεργούς” λογαριασμούς με καθημερινές αναρτήσεις, που γεύονται την πλήρη αδιαφορία του κοινού.

R

Κάνε στρατηγικές κινήσεις

Δεν αρκεί να είσαι ενεργός. Τι πιο κοινότυπο από “ενεργούς” λογαριασμούς με καθημερινές αναρτήσεις, που γεύονται την πλήρη αδιαφορία του κοινού.

R

Κάνε στρατηγικές κινήσεις

Δεν αρκεί να είσαι ενεργός. Τι πιο κοινότυπο από “ενεργούς” λογαριασμούς με καθημερινές αναρτήσεις, που γεύονται την πλήρη αδιαφορία του κοινού.

Μηνιαία πακέτα

FAQ

Έχεις απορίες; Τσέκαρε εδώ.

hide

hide

Τρέχω μόνος μου ή με άλλον marketer τις διαφημίσεις του Facebook αλλά τ’ αποτελέσματα είναι σχεδόν απογοητευτικά. Τι φάση;

Για να μην υπάρχουν αποτελέσματα, κάτι πάει στραβά. Κλείσε μία συμβουλευτική συνεδρία με τον Σπύρο, ώστε να :

Τσεκάρει τις ρυθμίσεις σου (facebook pixel κλπ)
Αξιολογήσει το δημιουργικό σου (γραφιστικό, κείμενα, user experience)
Να βρει τι συμβαίνει και να σου πει τι ακριβώς χρειάζεται να διορθώσεις και πώς.

Η συνεδρία διαρκεί 60 λεπτά.
Γίνεται online.
Καταγράφεται για να μπορείς να τη δεις όσες φορές το χρειάζεσαι.
Έχει 100% εγγύηση επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση που δεν βρεθεί πρόβλημα και λύση.

Είναι πολύ κρίμα να χάνεις χρήματα ενώ θα έπρεπε να βγάζεις. Δεν σου αξίζει. Πάτησε εδώ για να κλείσεις το ραντεβού σου με τον Σπύρο.

Τι θα γίνει αν δεν δω αποτελέσματα;

Μας απολύεις. 🙂 Straight ahead. Τι θα γίνει, όμως, αν δεις;

Πόσο θα χρειαστεί ν’ ασχοληθώ; Δεν έχω χρόνο.

Υπολόγισε 3-5 ώρες (όχι συνεχόμενες) στο ξεκίνημα της συνεργασίας μας για να στήσουμε τη στρατηγική και να βρούμε τι χρειάζεται η επιχείρησή σου.

Και κάθε μήνα, όσο χρόνο εσύ διαθέτεις για το report. Να σου περιγράψουμε τι κάναμε, πόσα leads φέραμε (θα το έχεις δει και μόνος σου), τι χρειάζεται ν’ αλλάξουμε κλπ. Εκτός εάν υπάρχουν ή προκύψουν βασικά προβλήματα που χρειάζονται τη δική σου εμπλοκή.

Αυτό είναι το magic power of delegation! Κλείσε το δωρεάν ραντεβού σου σήμερα, για να γνωριστούμε!

hide

hide

Μπορείτε να μου 10πλασιάσετε τον τζίρο σε 10 μέρες;

Όχι βέβαια! Στ’ αλήθεια θα πίστευες κάποιον που θα στο έταζε αυτό;

Πόσο γρήγορα θα δω αποτελέσματα;

Αυτό εξαρτάται κυρίως από τον τύπο της επιχείρησής σου, την αγορά στην οποία απευθύνεσαι και την ποιότητα της επικοινωνίας σου ως τώρα.

Κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού, δώσε μας περισσότερες πληροφορίες και θα σου απαντήσουμε ντόμπρα.

Spoiler alert: Είμαστε εμμονικοί με το να θέτουμε ρεαλιστικές προσδοκίες. Μην περιμένεις ν’ ακούσεις τρελά νούμερα σε ελάχιστο χρόνο. Δεν έχουμε μαγικά ραβδάκια. Δουλεύουμε.

Τι διαφημιστικό budget χρειάζομαι;

Ανάλογα το τι πουλάς, το πόσα χρήματα είσαι διατεθειμένος να επενδύσεις και πόσα θέλεις να βγάλεις.

Κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού με τα hounds για να τα συζητήσουμε όλα.

Σταμάτα να ψάχνεις κάθε μήνα για νέους πελάτες.

Το πιο εύκολο κοινό σου είναι όσοι έχουν ήδη αγοράσει από εσένα. Κάνε ενέργειες για να σε θυμούνται.