Διαδικτυακό Μάθημα Facebook Ads με 4 συναντήσεις το μήνα σου μαθαίνει…
ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ
(και μην πετάξεις τα λεφτά σου ΠΟΤΕ ξανά…)
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΟΥ

Δημιούργησες μια σελίδα και περιμένεις πωλήσεις να έρθουν
Τζίφος όμως! Συνειδητοποίησες ότι κάτι πρέπει να κάνεις για να σε ανακαλύψει νέος κόσμος πρώτα.

Ποστάρεις ενεργά στα social media και προσπαθείς να βελτιώνεσαι συνέχεια
Παπάκια! Δεν αρκεί να σε βλέπει νέος κόσμος μόνο, για να πουλήσεις.

Προσπαθείς να βάλεις κάποια απο τα posts σου χορηγούμενα
Πεταμένα λεφτά! Δεν είδες κανένα διαφορετικό αποτέλεσμα.
ΝΙΩΘΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ

ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΛΥΣΗ
Οι τυχαίες απόπειρες διαφήμισης δεν οδηγούν ΠΟΥΘΕΝΑ.
Το να τρέχεις διαφημίσεις χωρίς να έχεις κατανόηση του τι κάνεις και για ποιο λόγο, είναι σαν να επιχειρείς να πετάξεις αεροπλάνο, ενώ μέχρι χθες οδηγούσες ηλεκτρικό πατίνι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να γίνεις πιλότος και να εκτοξεύσεις τα αποτελέσματα των διαφημίσεών σου.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΓΙΑ FACEBOOK ΚΑΙ INSTAGRAM ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεν χρειάζεται να έχεις την παραμικρή επαφή με τις διαφημίσεις.

ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ
Αυτοπεποίθηση
ότι μπορείς να φτιάξεις διαφημίσεις που πουλάνε
Ασφάλεια
ότι δεν θα πετάξεις τα λεφτά σου
Ανυπομονησία
να εφαρμόσεις αυτά που έκαναν άλλοι και πετυχαίνουν χιλιάδες πωλήσεις το μήνα

Μερικά από τα κόλπα που θα μάθεις
ΑΠΕΦΥΓΕ ΣΥΧΝΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ MARKETERS
hide
hide
Λάθος εγκατάσταση
- Πως να ξεκλειδώσεις τα επιπλέον εργαλεία διαφήμισης της meta
- Πως να κάνεις verify το λογαριασμό σου στο Facebook business
- Πως να είσαι ο κύριος ιδιοκτήτης των σελίδων σου
- Πως δίνεις πρόσβαση στις διαφημίσεις σου σε συνεργάτες
- Πως να μην κλειδωθεί ο λογαριασμός σου
- Πως να μην χάσεις το διαφημιστικό λογαριασμό σου από λάθος set up
Λάθος επιλογή διαφήμισης
- Έτοιμοι τύποι διαφημίσεων που πουλάνε
- Ποιες υπηρεσίες πουλάνε περισσότερο στη διαφήμιση
- Ποια προϊόντα ΔΕΝ αξίζει να διαφημίσεις στο Facebook
- Πως να κρίνεις ποια προϊόντα αξίζει να διαφημιστούν σε Facebook & Instagram
- Ποιος τύπος καμπάνιας θα σου φέρει περισσότερα αποτελέσματα; Πότε φταίει το κείμενο και πότε η εικόνα.
Λάθος δομή καμπάνιας
- Πόσα λεφτά να βάζεις στη διαφήμιση;
- Πως γίνεται η χρέωση των διαφημίσεων;
- Πότε να αρχίσεις μια διαφήμιση;
- Πότε να σταματήσεις τη διαφήμιση;
- Πότε και πως να αυξήσεις τα χρήματα μιας διαφήμισης;
- Πως να μοιράζεις σωστά το budget σου ανάλογα με τον τύπο των διαφημίσεων σου
- Αλήθειες και μύθοι για το πως να στήνεις καμπάνιες που πουλάνε

Θα έχεις lifetime πρόσβαση σε όλα τα μαθήματα
ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ FACEBOOK ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
hide
hide
Κεφάλαιο 1 - Τα βασικά
1.1. Τι είναι τα Facebook ads
1.2. Facebook Ads Στατιστικά για Ελλάδα και Κύπρο & τι αποτελέσματα να περιμένεις
1.3. Που μπαίνεις για να φτιάξεις Facebook & Instagram Ads
1.4. Δημιουργία Facebook Σελίδας με ολοκληρωμένο τρόπο & μετατροπή λογαριασμού Instagram σε εταιρικό
1.5. Δημιουργία Facebook Business (ξεχωριστή πλατφόρμα από τη Facebook σελίδα για να φτιάχνεις επαγγελματικές διαφημίσεις)
1.6. Σύνδεση Facebook Σελίδας, Instagram Λογαριασμού και WhatsApp Business στο Facebook Business. Και σύνδεση μεταξύ τους.
1.7. Δημιουργία Εταιρικού Διαφημιστικού Λογαριασμού & Προσθήκη Τρόπου Πληρωμής με Στοιχεία Χρέωσης της εταιρείας σου
1.8. Ρυθμίσεις Ασφαλείας (Επαλήθευση Domain Name, Επαλήθευση email, Ενεργοποίηση Ταυτότητας 2 Παραγόντων, κτλ)
1.9. Ο σωστός τρόπος για να καλείς προσωπικό και συνεργάτες σε Facebook & Instagram, ρυθμίζοντας τις άδειες πρόσβασης
Κεφάλαιο 2 - Τα 3 επίπεδα
2.1. Η δομή του Ads Manager
2.2. Τι είναι καμπάνια. Οι 12 διαφορετικοί τύποι καμπάνιας
2.3. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του κάθε τύπου καμπάνιας
2.4. Τι είναι το ad set και πως λειτουργεί το κοινό στόχευσης
2.5. Διεύθυνση στοχοθεσίας της καμπάνιας
2.6. Επιλογές στόχευσης (ενδιαφέροντα, συμπεριφορές, τοποθεσία, ηλικία)
2.7. Πως να ορίζεις το που θα εμφανίζεται η διαφήμισή σου
2.8. Ορισμός optimization event και πως αλλάζει ριζικά τα αποτελέσματα της διαφήμισης
2.9. Πως να φτιάχνεις διαφημίσεις
Κεφάλαιο 3 - Διαφήμιση
3.1. Ποιοι είναι οι διαφορετικοί τύποι διαφήμισης
3.2. Ποια διαφήμιση δουλεύει καλύτερα σε κάθε τύπο καμπάνιας
3.3. Πως να φτιάχνεις διαφημίσεις carousel
3.4. Πως να φτιάχνεις διαφημίσεις stories
3.5. Πως να φτιάχνεις διαφημίσεις με landing page εντός του Facebook
3.6. Τι να πεις για να πουλήσεις
3.7. Τι να γράφεις πάνω στην εικόνα της διαφήμισης
3.8. Έτοιμες συνταγές για να γράφεις εύκολα και γρήγορα διαφημίσεις
3.9. Πως να κρίνεις πως μια διαφήμιση είναι φτιαγμένη για να πουλήσει
3.10. Παραδείγματα πετυχημένων διαφημίσεων με εκατοντάδες ή και χιλιάδες πωλήσεις
Κεφάλαιο 4 - Facebook Pixel
4.1. Τι είναι το Facebook Pixel & γιατί δεν μπορείς να τρέχεις διαφημίσεις για πωλήσεις χωρίς αυτό
4.2. Δημιουργία Facebook Pixel & σύνδεση με τον διαφημιστικό λογαριασμό σου
4.3. Τι είναι τα Pixel Events & πως να κρίνεις ποια χρειάζεσαι
4.4. Σύνδεση Facebook Pixel με το website σου
4.5. Εγκατάσταση των Pixel events που θα χρειαστείς
4.6. Έλεγχος ομαλής σύνδεσης του Pixel
4.7. Πως να παρακολουθείς στατιστικά από το pixel και πως να βγάζεις συμπεράσματα για το website σου
4.8. Πως να χρησιμοποιήσεις το pixel στις καμπάνιες σου
4.9. Παραδείγματα χρήσης διαφημίσεων με pixel
Κεφάλαιο 5 - Facebook Catalog
5.1. Τι είναι ο Facebook Κατάλογος και πως μπορείς να τον χρησιμοποιείς
5.2. Πως να δημιουργήσεις Facebook & Instagram Shops και πως να επέμβεις στην εμφάνισή τους
5.3. Πως να προσθέτεις προϊόντα στον κατάλογο και πως εμφανίζονται αυτόματα στα fb & ig shops
5.4. Πως να κάνεις tag προϊόντα του καταλόγου πάνω σε posts
5.5. Πως να ομαδοποιείς προϊόντα και πως να αυτοματοποιείς την ενημέρωση με το eshop σου
5.6. Πως να φτιάχνεις διαφημίσεις καταλόγου
5.7. Τύποι διαφημίσεων που μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον κατάλογο
5.8. Παραδείγματα συνταγών με καμπάνιες καταλόγου που πουλάνε
Κεφάλαιο 6 - Remarketing
6.1. Τι είναι το Remarketing και γιατί χωρίς αυτό θα χάνεις λεφτά κάθε μέρα
6.2. Τι μέγεθος κοινού χρειαζόμαστε για να τρέξει remarketing
6.3. Ποια η διαφορά remarketing vs retargeting
6.4. Πως να κάνεις remarketing στο Facebook και Instagram
6.5. Ποιοι τύποι καμπάνιες είναι καλύτεροι για remarketing
6.6. Ιδέες για το πως να γράφεις διαφημίσεις για remarketing
6.7. Ποιοι τύποι διαφημίσεων προτίνονται για remarketing
6.8. Πως να χρησιμοποιείς το pixel για να κάνεις εύκολα remarketing
6.9. Ιδέες για επιπλέον κοινά remarketing
hide
hide
Κεφάλαιο 7 - Έξυπνα Κοινά
7.1. Που πηγαίνεις για να φτιάξεις custom κοινά
7.2. Πως να στοχεύεις χρήστες που σε ακολουθούν στο Instagram και στο Facebook
7.3. Πως να στοχεύεις χρήστες που σου έχουν κάνει like στα posts σου στο fb ή στο ig
7.4. Πως να στοχεύεις χρήστες που ενδιαφέρονται για ένα Facebook event
7.5. Πως να στοχεύεις χρήστες που επισκέφτηκαν συγκεκριμένες σελίδες στο website σου
7.6. Πως να στοχεύεις χρήστες που είδαν προϊόντα στον Facebook κατάλογο ή στο Facebook Marketplace
7.7. Πως να στοχεύεις χρήστες που παρακολούθησαν βίντεο σου στο Facebook ή στο Instagram
7.8. Πως να στοχεύεις χρήστες που έχεις τα email τους
7.9. Πως να στοχεύεις επισκέπτες των websites ανταγωνιστών
7.10. Πως να στοχεύεις άτομα που άφησαν τα στοιχεία επικοινωνιας τους σε Facebook φόρμας επικοινωνίας
Κεφάλαιο 8 - Διαφήμιση Lead
8.1. Ο ευκολότερος τρόπος για να μαζεύεις ενδιαφερόμενους πελάτες
8.2. Ποια καμπάνια να επιλέξεις για να ξεκλειδώσεις την επιλογή της φόρμας
8.3. Σε τι κοινό να στοχεύσεις για να έχεις πολλά αποτελέσματα
8.4. Τι να γράψεις για να πουλήσεις
8.5. Πως να φτιάξεις την φόρμα επικοινωνίας
8.6. Η μεγάλη διαφορά με όλες τις άλλες καμπάνιες: το διαφορετικό νούμερο που θα κοιτάς
8.7. Πόσα λεφτά να βάζεις και κάθε πότε να αλλάζεις διαφήμιση
8.8. Που να βλέπεις τα στοιχεία των ενδιαφερόμενων πελατών
8.9.Παραδείγματα συνταγών με καμπάνιες leads που πουλάνε
Κεφάλαιο 9 - Optimizing
9.1. Πως να διαχειρίζεσαι διαφημίσεις
9.2. Πως να επιλέγεις budget σε μια διαφήμιση
9.3. Για πόσες μέρες πρέπει να τρέχει μια διαφήμιση
9.4. Πόσες διαφημίσεις να τρέχεις ταυτόχρονα
9.5. Ποιος είναι ο ελάχιστος αριθμός ημερών που πρέπει να τρέξει μια διαφήμιση
9.6. Πως κρίνεις αν μια διαφήμιση πάει καλά
9.7. Μετά από πόσο καιρό μπορείς να κάνεις αλλαγές στις διαφημίσεις
9.8. Κάθε πότε μπορείς να αυξάνεις budget σε μια διαφήμιση
9.9. Πως καταλαβαίνεις ότι πρέπει να αλλάξεις διαφημίσεις
9.10. Πως καταλαβαίνεις ότι πρέπει να αλλάξεις κοινό στόχευσης
Κεφάλαιο 10 - Remarketing Funnels
10.1. Τεχνητοί τρόποι για επιπλέον remarketing
10.2. Πως να φτιάχνεις remarketing καμπάνια ολοκληρωμένα για να γλιτώνεις χρόνο
10.3. Ο απλούστερος και φθηνότερος τρόπος για να μαζεύεις κοινό για remarketing
10.4. Η δύναμη των emails και πως να κάνεις remarketing, βάζοντας τα πάντα στον αυτόματο πιλότο
10.5. Πως να κάνεις φτηνό remarketing στο Facebook με χρήστες που έρχονται από Google Ads
10.6. Πως να προσελκύεις πανεύκολα και πάμφθηνα σοβαρά ενδεχόμενους πελάτες
10.7. Πως να χρησιμοποιείς τις δημοσιεύσεις του Facebook & Instagram σου για remarketing.
10.8. Τι πρέπει να ξέρεις για να μπορείς να φτιάχνεις τα δικά σου funnels
Κεφάλαιο 11 - Analytics
11.1. Τι σημαίνουν όλα αυτά τα νούμερα
11.2. Αλφαβητάρι με ορολογίες για να διαβάζεις τα νούμερα
11.3. Ποια νούμερα σε ενδιαφέρουν σε κάθε τύπο καμπάνιας
11.4. Ποια νούμερα σημαίνουν πως πρέπει να σταματήσεις μια διαφήμιση
11.5. Ποια νούμερα σημαίνουν πως αν αυξήσεις το budget, θα έχεις περισσότερα αποτελέσματα
11.6. Ποια είναι η σειρά ιεραρχίας στα νούμερα
11.7. Κάθε πότε πρέπει να κοιτάς τα στατιστικά
11.8. Ποια και πόσα χρονικά διαστήματα κοιτάς για να ελέγξεις τα νούμερα
11.9. Πως να καταλαβαίνεις από τα νούμερα αν φταίει το κείμενο, πότε η εικόνα και πότε το website σου, αν δεν δουλεύει μια διαφήμιση
Κεφάλαιο 12 - Βελτιστοποίηση
12.1. Τι στα αλήθεια σημαίνει να βελτιστοποιείς διαφημίσεις
12.2. Τι βελτίωση να περιμένεις από τη βελτιστοποίηση και πόσο γρήγορα θα αυξηθούν τα αποτελέσματά σου
12.3. Ποια νούμερα έχουν σημασία για καλύτερες διαφημίσεις
12.4. Γιατί δεν πρέπει να βασίζεσαι αποκλειστικά στο κόστος ανά αποτέλεσμα
12.5. Λανθασμένες πρακτικές στην προσπάθεια βελτιστοποίησης και πως να τα αποφεύγεις
12.6. Πως ακριβώς να βελτιστοποιείς τα αποτελέσματα των διαφημίσεων
12.7. Πως να πληρώνεις λιγότερα για να κερδίζεις περισσότερα
12.8. Πως να χειρίζεσαι budget μεγαλύτερα των 10.000€/μήνα
12.9. Κάθε πότε να ελέγχεις τις διαφημίσεις σου και πότε να κάνεις αλλαγές


Σου πετάω λευκή επιταγή στο τραπέζι
ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ 3 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ;
Σκέψου το λίγο…
Πόσο budget έχω διαχειριστεί στο Ad Manager;
200.000€ σε 1 μόνο ad account.
Πόσα λεφτά σε πωλήσεις έχω φέρει μέσω των Facebook Ads;
Περισσότερα από 1.000.000€ σε 1 μόνο ad account τους τελευταίους 40 μήνες.
Πόσους διαφημιστικούς λογαριασμούς έχω χειριστεί μέχρι σήμερα;
Μέχρι χθες Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου που γράφω αυτές τις γραμμές, έχω διαχειριστεί 243 διαφορετικούς λογαριασμούς σε διαφημίσεις Facebook και Instagram.
Πόσο αξίζει αυτή η γνώση;
239 (αριθμός λογαριασμών) x 200.000 (λεφτά που επενδύθηκαν στη διαφήμιση) x 1.000.000 (κέρδος που έχω φέρει σε πελάτη) = ……. (Συμπλήρωσε εσύ όσο θες, σου δίνω λευκή κόλλα)
Πόσο θα άξιζε, για να την αποκτήσεις εσύ;

Πόσο θα σου στοίχιζε να πληρώνεις έναν marketer να σου τρέχει τις διαφημίσεις;
ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΝΑΝ MARKETER 300€/ΜΗΝΑ, ΕΠΕΝΔΥΣΕ 250€ ΓΙΑ 2 ΜΟΝΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΣΩΣΤΑ!
Από 1.000€, 2 δόσεις των 250€ και οι 2 μήνες του μαθήματος
Δηλαδή 20€ για κάθε ώρα μαθήματος που θα σου δείξει πως να φτιάξεις βήμα-βήμα διαφημίσεις που να πουλάνε.


BONUS 1
μαθε να χειριζεσαι τα facebook ads, ακομα κι αν δεν γνωριζεις τιποτα

Πως να φτιάχνεις διαφημίσεις που πουλάνε
Έτοιμα copy – paste templates
Πως να φτιάνεις κοινά για να μειώνεις το κόστος ανά αγορά
Μαθαίνεις στάνταρ διαδικασία για να κάνεις μια διαφήμιση που φέρνει πώληση κάθε 20€, να την φτάσεις να σου φέρνει πώληση κάθε 2€
Πως να στήνεις τις καμπάνιες σου για να πουλάνε
Έτοιμες συνταγές επιτυχίας, δοκιμασμένες ξανά και ξανά
Πως να πληρώνονται από μόνες τους οι διαφημίσεις σου
Πως να φτάσεις από 500€, να βάζεις 5.000€/μήνα, χωρίς να τα πληρώνεις εσύ.
BONUS 2
Ενδιάμεσα από τα μαθήματα λαμβάνεις επιπλέον υλικό
ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ
1. Πως να κατεβάζεις τιμολόγια για να τα περνάς στα έξοδα της επιχείρησής σου
2. Γλωσσάρι με marketing όρους για να νιώθεις άνετα με ορολογίες που ακούς συνέχεια
3. Τρόπος υπολογισμού budget για να ξέρεις πόσα λεφτά να βάλεις στη διαφήμιση σου
4. Πως να διαβάζεις τα νούμερα και σκονάκι με το τι σημαίνει το κάθε νούμερο


Είμαι ο Σπύρος
ΕΧΩ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ
Δεν έχει να κάνει μόνο με το πόσο διαφημιστικό budget έχεις διαχειριστεί, αλλά με το ΤΙ προβλήματα έχεις έρθει αντιμέτωπος στις διαφημίσεις και ΠΩΣ θα διαλέξεις να τα αντιμετωπίσεις.
Έκανα αμέτρητα λάθη. Ότι μπορεί να σκεφτείς το έχω δοκιμάσει, και θα το μοιραστώ μαζί σου για να το αποφύγεις
Δοκίμασα ανορθόδοξες λύσεις και θα σου πω κόλπα που ανακάλυψα στην πορεία
Μια οπτική από κάποιον τρίτο
ΤΙ ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΝΕ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ FACEBOOK ADS…

Μαριάννα Μέρμηγκα
Digital Marketer
Ο Σπύρος είναι θησαυρός! Από τότε που τον ανακάλυψα σώθηκα και η επιχείρηση μου ανέβηκε λεβελ. Είχα επιχειρήσει με αρκετούς να κάνω μαθήματα αλλά δεν είχα καλά αποτελέσματα με τους πελάτες μου και πάντα έμενα με μια αίσθηση ανικανοποίησης. Έκανα ερωτήσεις και οι απαντήσεις δεν κάλυπταν. Από τότε που έκανα μαθήματα με τον Σπύρο, νιώθω σίγουρη και μπορώ να διαχειριστώ ποσά που δεν είχα το φανταστεί ποτέ. Ότι ερώτηση και να του έκανα μου έδινε απαντήσεις και για άλλες 10 που είχα ανάγκη αλλά δεν το ηξερα. Χωρίς καμία υπερβολή αν θες να μάθεις και να φέρνεις στους πελάτες σου μετρήσιμα αποτελέσματα και ταυτόχρονα να νιώθεις σιγουριά για οτιδήποτε προκύψει ο Σπύρος είναι η καλύτερη επιλογή.
Ειναι το μαθημα αυτο για εσενα;
Θες περισσότερους πελάτες και θες έναν τρόπο που δουλεύει
Δεν θες να προσλάβεις marketers, είτε επειδή δεν νιώθεις άνετα ακόμα για αυτό το βήμα, είτε επειδή προτιμάς να το κάνεις εσύ
Θες να μάθεις πως λειτουργούν σωστά οι διαφημίσεις για να μπορείς να τις χρησιμοποιείς
Δεν θες να αφιερώσεις καθόλου χρόνο, δεν διατίθεσαι να αφιερώσεις τουλάχιστον 2 ώρες την εβδομάδα
Δεν έχεις καμία πρόθεση να τρέξεις διαφημίσεις είτε για εσένα, είτε για πελάτες.
Διαχειρίζεσαι διαφημίσεις με 10.000€ +.
Η ύλη αυτού του μαθήματος είναι για το πως θα φτάσεις μέχρι εκεί και δεν θα καλύψουμε πιο προχωρημένες περιπτώσεις
Εάν είσαι στην πρώτη κατηγορία, αυτό το μάθημα είναι σίγουρα για εσένα.
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ
Βραδινές ώρες
για να μην είσαι στη δουλειά
Recording
όλα τα μαθήματα για να μπορείς να τα παρακολουθείς όποτε θες
Lifetime πρόσβαση
στα μαθήματα για να είναι μια επένδυση που θα έχει για πάντα αξία
Έφτασες μέχρι εδώ κάτω;
ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ
Να συνεχίσεις να κάνεις random προσπάθειες με τις διαφημίσεις σου
Να σπαταλάς χρήματα σε διαφημίσεις που δεν δουλεύουν
Ή
Να τρέχεις διαφημίσεις με συγκεκριμένη στρατηγική, χωρίς να πετάς χρήματα
Να έχεις πωλήσεις και νέους πελάτες κάθε φορά που αρχίζεις τη διαφήμισή σου
Για να εχεις το δευτερο, το μονο που χρειαζεσαι ειναι να ακολουθησεις το μαθημα για 8 συναντησεις
ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΠΡΟΛΑΒΕ 1 ΑΠΟ ΤΙς 20 ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ 1000€ 2 δοσεισ των 250€
-10% ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΕ 1 ΔΟΣΗ
Για πρώτη φορά θα αποκαλύψω τα μυστικά των Facebook Ads σε 30 άτομα. Θα είσαι ένας από αυτούς για να βγάζεις 10αδες χιλιάδες ευρώ από τις διαφημίσεις σου;

Δυο πληρωμες των 250€ και τους 2 μηνες
Θα πλήρωνες 25€ για 3ωρο μάθημα που θα σε μάθει να βγάζεις χιλιάδες ευρώ, χωρίς να χάνεις χρήματα χωρίς λόγο;
Δεν βρήκες την πληροφορία που έψαχνες;
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Εδώ σου έχω όλες τις σημαντικές πληροφορίες, συγκεντρωμένες.
Που θα γίνονται τα μαθήματα;
Τα μαθήματα θα γίνονται μέσω Zoom. Κάθε εβδομάδα θα λαμβάνεις email με το zoom link του επόμενου μαθήματος. Το link θα δημοσιεύεται στο μυστικό facebook group της τάξης.
Σε τί επίπεδο πρέπει να είναι οι γνώσεις μου στις διαφημίσεις;
Μην σε απασχολεί καθόλου. Το μάθημα είναι απόλυτα φτιαγμένο για κάποιον που δεν ξέρει τίποτα. Θα χωριστούμε σε 2 τμήματα, ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκεσαι.
Πως ξέρω ότι θα τα καταφέρω;
Στο τέλος κάθε μαθήματος, θα παραμένω για 1 επιπλέον ώρα για να λύσω κάθε απορία που υπάρχει. Όταν σε δυσκολεύει κάτι, θα μοιράζεσαι την οθόνη σου και θα το φτιάχνουμε μαζί επιτόπου.
Θελω να πάρω μέρος αλλά δυσκολεύομαι να δώσω όλα τα χρήματα μαζεμένα
Κανένα θέμα. Έχεις την επιλογή να κάνεις πληρωμή σε 3 δόσεις των 185€. Πρόκειται για 3μηνη συνδρομή. Για να κρατήσεις τη θέση πληρώνοντας σε δόσεις, μπορείς να προσθέσεις τον τρόπο πληρωμής σου στο ασφαλές περιβάλλον που έχω δημιουργήσει εδώ