fbpx

Simple product: Πως να προσθέσεις ένα προϊόν στο WooCommerce

Απλά βήματα για να προσθέσεις ένα απλό προϊόν (simple product) στη σελίδα σου.

1. Επέλεξε την κατηγορία «Προϊόντα», και έπειτα «Προσθήκη νέου»
Συνδέσου στο λογαριασμό που διαχειρίζεσαι και επέλεξε την κατηγορία «Προϊόντα». Έπειτα, πάτα «Προσθήκη νέου» και αμέσως θα μεταβείς σε μια άλλη σελίδα με διάφορες επιλογές.
2. Πρόσθεσε τον τίτλο του προϊόντος
Στο πάνω μέρος της σελίδας, μπορείς να εισάγεις το όνομα του προϊόντος σου. 
Ο μόνιμος σύνδεσμος είναι το url της σελίδας του προϊόντος σου. Μόλις συμπληρώσεις τον τίτλο σου, αυτόματα ο μόνιμος σύνδεσμος θα ενημερωθεί και θα είναι οι λέξεις του τίτλου με μια παύλα ανάμεσα στις λέξεις. Δηλαδή τα κενά μετατρέπονται σε παύλες. Προσοχή. Οι μόνιμοι σύνδεσμοι είναι πολύ σημαντικοί για τη διαμόρφωση του onpage SEO. Για την καλύτερη κατάταξη των σελίδων των προϊόντων σου στη Google, πρέπει να ακολουθήσεις συγκεκριμένους κανόνες για τη δημιουργία των μόνιμων συνδέσμων.
4. Γράψε την περιγραφή του προϊόντος
Στο αμέσως επόμενο πεδίο, γράφεις την περιγραφή του. Αυτή είναι η αναλυτική περιγραφή που εμφανίζεται κάτω από το προϊόν. 
5. Συμπλήρωσε τα στοιχεία του προϊόντος
Ακολουθούν οι εξής καρτέλες:
  • «Γενικά» – εδώ συμπληρώνεις την κανονική τιμή και την τιμή προσφοράς (Tiered price), αλλά και την κατάσταση του φόρου.
  • «Αποθήκη» –  εδώ διαχειρίζεσαι το απόθεμα του προϊόντος.
Προσθέτεις τον «Κωδικό προϊόντος» (SKU – έναν αριθμό, ή έναν συνδυασμό αριθμών και γραμμάτων που είναι μοναδικός για κάθε προϊόν), ορίζεις την τρέχουσα κατάσταση του αποθέματος ανάμεσα από τρεις επιλογές (Σε απόθεμα, Εξαντλημένο και Σε προπαραγγελία) και τη μεμονωμένη πώληση, δηλαδή, αν θέλεις να πωλείται το τρέχον προϊόν σε μία και μόνο παραγγελία για τον κάθε πελάτη, χωρίς να μπορεί να αγοράσει 2 τεμάχια στην ίδια παραγγελία. Χρησιμοποιείται συνήθως σε πολύ βαριά αντικείμενα που χρειάζεται υπολογισμός για το κόστος των μεταφορικών. 
  • «Αποστολή» – ρυθμίζεις το βάρος του προϊόντος, τις διαστάσεις του και το κατατάσσεις σε μια κατηγορία αποστολής. Το βάρος και οι διαστάσεις είναι προαιρετικά. Απαιτούνται όμως στην περίπτωση που τα μεταφορικά υπολογίζονται με βάση το βάρος ή τον όγκο.
    Προσοχή! Η κατηγορία αποστολής είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση που δεν γίνει μια επιλογή, δεν θα εφαρμοστούν τα κόστη μεταφορικών που έχουν ρυθμιστεί και το προϊόν δεν θα χρεώνει μεταφορικό αν πραγματοποιηθεί παραγγελία του.
  • «Συνδεδεμένα Προϊόντα» (Linked products) – διαχειρίζεσαι όλα τα προϊόντα που θέλεις να συνδέσεις.
  • «Ιδιότητες» (Attributes) –  όλα τα επιπλέον χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το προϊόν σου ρυθμίζονται εδώ (π.χ. χρώμα).
Σημείωση: Στο απλό προϊόν οι ιδιότητες έχουν απλά ενημερωτικό χαρακτήρα.
  • «Για προχωρημένους» – ορίζεις μια σημείωση για ένα προϊόν, αλλάζεις την σειρά με την οποία θα εμφανίζεται στη λίστα των προϊόντων (δηλαδή στη σελίδα καταλόγου ή στη σελίδα των κατηγοριών προϊόντων) και επιλέγεις αν θέλεις τις αξιολογήσεις του ενεργές.
6. Κατηγορία, μάρκα και, ετικέτα (tag) προϊόντος
Δήλωσε την κατηγορία ή και την υποκατηγορία στην οποία θέλεις να βρίσκεται το προϊόν, την μάρκα, όπως και κάποια ετικέτα (tag) που το χαρακτηρίζει.
Κατηγορία είναι ο τρόπος ομαδοποίησης των προϊόντων με παρόμοια χαρακτηριστικά, ενώ ετικέτα είναι ένας άλλος τρόπος συσχέτισης προϊόντων μεταξύ τους, δίπλα στις κατηγορίες.
Θα τα βρεις στην δεξιά στήλη της σελίδας.
7. «Σύντομη περιγραφή»
Στο τέλος της σελίδας μπορείς να γράψεις μία σύντομη περιγραφή για το προϊόν. 
Εμφανίζεται δίπλα από τη φωτογραφία προϊόντος και πάνω από το κουμπί της προσθήκης στο καλάθι. Δηλαδή βρίσκεται πάνω από την κανονική περιγραφή. Μπορεί να είναι κάποια χαρακτηριστικά ή ιδιότητες του προιόντος.
8. Προσθήκη πολυμέσων
Στη δεξιά στήλη επίσης, στο τέλος της σελίδας, υπάρχει το πεδίο για την προσθήκη εικόνων. Πρόσθεσε την κεντρική εικόνα του προϊόντος και δημιούργησε μία συλλογή με επιπρόσθετες εικόνες εάν το επιθυμείς. 
Οι επιπρόσθετες εικόνες εμφανίζονται σε μικρότερο μέγεθος κάτω από την κεντρική εικόνα στη σελίδα προϊόντος. 
9. Πάτησε «Δημοσίευση»
Αφού έχεις εισάγει όλα τα στοιχεία που θέλεις στα κατάλληλα πεδία, το προϊόν σου είναι πλέον έτοιμο να δημοσιευτεί.